منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلودبررسی مالی مجنمع صنعتی سیمان آبیک

دانلودبررسی مالی مجنمع صنعتی سیمان آبیک

دانلود تحقیق انبارداری شرکت ماشین سازی پارس

دانلود تحقیق انبارداری شرکت ماشین سازی پارس

دانلودگزارش کارآموزی بانک صادرات

دانلودگزارش کارآموزی بانک صادرات

دانلود گزارش کارآموزی بانک رفاه

دانلود گزارش کارآموزی بانک رفاه

دانلودتحقیق نظام صنفی (اصناف)

دانلودتحقیق نظام صنفی (اصناف)

دانلودتحقیق بازاریابی کروی

دانلودتحقیق بازاریابی کروی

دانلود زندگی نامه امام زمان (عج)

دانلود زندگی نامه امام زمان (عج)

دانلودمقاله استواری قرآن ازنگاه معصومین

دانلودمقاله استواری قرآن ازنگاه معصومین

تحقیق مالیات وصولی برارزش افزوده

تحقیق مالیات وصولی برارزش افزوده

گروه محصول -> حسابداری وپروژه مالی

دانلودتحقیق بازاریابی کروی



قیمت: ۹۹۰۰ریال     تعداد صفحات: 11     کد محصول :19557



دانلود تحقیق درباره بازاریابی کروی به صورت فایل word:

عکس بازاریابی کروی

چكيده :

  در متون بازاريابي موضوع هميشگي و مورد بحث اين است كه شركت ها نه تنها بايد به نيازها و خواسته هاي مشتريان خود ، بلكه به خواسته ها و نيازهاي مشتريان مشتريانشان نيز توجه كنند و از اين موضوع به عنوان مفهومي از بازاريابي ياد شده است كه هدف آن ايجاد و احياي مجدد مفهوم بازاريابي در وراي سطوح سنتي يعني ، توليد كنندگان ، عرضه كنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتريان و مصرف كنندگان در          كانال هاي بازاريابي است .

تلاش تحقيقات آتي بايد بيشتر صرف ايجاد پلي بين سطوح روشن و آشكار خط مشي هاي آغازين و پاياني كانال هاي بازاريابي باشد كه در اين رابطه بايد اقتصاد و عوامل بوم شناختي در نظر گرفته شود . 

مقدمه : در سال هاي پاياني 1940 كارايي توليد عامل ضروري براي دستيابي به حفظ عملكرد خوب در عمليات تجاري موفق در بازار محسوب ميشد . در دهه 1950 محققان بازاريابي اين بحث را مطرح كردند كه شركت ها بايد توجه بيشتري به نيازها و خواسته هاي مشتريان داشته باشند و اين راهكار بنيادي اغلب به عنوان مفهوم بازاريابي شناخته شد كه يكي از مشهورترين ومهمترين ديدگاه هايي است كه در آثار بازاريابي تاكنون پديدار شده است. Mckitterick عنوان مي كند :مهم ترين وظيفه و مهارت بازاريابي اين نيست كه مشتري را به انجام عملي كه در راستاي منفعت شركت است وادار كنيم ، بلكه بايد در انجام كاري كه در راستاي منافع مشتري است ، مهارت داشته باشيم .

پس مفهوم بازاريابي به اين معنا است كه نيازها و خواسته هاي مشتري بايد هدف هر فعاليت و فرآيند بازاريابي باشد. در آن زمان توجه به خواسته هاي مشتري نوعي تغيير اساسي در ديدگاه هاي جاري مديريتي محسوب مي شد و ديگر محققان آن زمان نيز با اين نظريه موافق بودند . به عنوان مثال           Keith نتيجه گيري كرد كه توجه ما از مسئله توليد به مشكلات بازاريابي تغيير كرده است و مي توانيم از محصول خود ، كالايي كه مشتري ميخواهد را بسازيم و اين فرآيند از عملكرد شركت تا بازار را شامل ميشود . احياي مجدد مفهوم بازاريابي با پديده اي به نام نزديك بيني بازاريابي نزديك ، توامان است .

Levitt معتقد است از آنجا كه موقعيت فعلي بسيار سود آور است ، بازاريابان اين واقعيت را ناديده مي گيرند كه تغييراتي كه دربازار صورت مي گيرد ، نيازمند توجه عميقي است . مفهوم نزديك بيني بازاريابي نيازمند گسترش مفهوم بازاريابي است . مفهوم آميخته بازاريابي از ديدگاه هاي معاصر و جديد است كه به وسيله ديگر محققان بسط يافته است و ديگر جنبه هاي كاربردي آن ، مثل محصول ، توزيع ، فروش را توضيح مي دهد .

در دهه 1990 ديدگاه مشتري مداري و استفاده از كانال هاي مشتري محوري در صنايع خودروسازي واژه درست و به موقع (JIT) به كار گرفته شد ، در حاليكه در صنايع منسوجات وخرده فروشي اصطلاح واكنش سريع وبهترين پاسخ به مشتري به منظور افزايش هماهنگي در عملكرد به كار گرفته شد . براساس اين ديدگاه مشتري در نقطه شروع ديده ميشود و نه در پايان خط  Steudeland Desrulle عنوان كرد كه در كلاس جهاني بودن به معناي قابليت عرضه محصولات در بازار ، با كيفيت مطلوبتر و ارزش بيشتر علاوه بر رقابتي بودن است .

لذا با توجه به مفهوم فعلي ، موثر بودن بازاريابي ، در دنياي بازاريابي است و عليرغم گستردگي شناخت مفهوم بازاريابي هنوز هم از گويايي كاملي در بيان يكپارچگي ، دوام و چرخه كامل كانال هاي بازاريابي در گذشته – حال – آينده ناتوان بوده است وبه سطوح مشخصي از كانال هاي بازاريابي محدود شده است وسعي بر شناسايي  كانال هاي جديد ندارد . لذا واژه مفهوم بازاريابي كروي ابداع شد  و هدف آن تجديد حيات مفهوم بازاريابي با بهره گيري از پيوند سطوح پايين و بالا و پيوند مجدد سطوح قبلي و بعدي كانال هاي بازاريابي است . 



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:دانلود  پایان نامه  گزارش  پروژه  بازاریابی  مشتری  هدف  خرید  کسب وکار  فروش  نیاز  کانال بازاریابی  بازار  تجارت  سرمایه  نوآوری  کارآفرینی  اقتصادی  حسابداری  بازاریاب  پاورپوینت  تولیدکنندگان  عرضه  تقاضا  
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلودتاسيسات الكتريكي سازمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي

دانلودتاسيسات الكتريكي سازمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي

دانلودتاسيسات الكتريكي سازمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي

حجم:15662KB | بازدید :107

تاسيسات الكتريكي سازمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي به صورت word قابل ویرایش:         نيازمنديهاي عمومي ساختمانهاي اداري علاوه بر توان لازم براي روشنايي، نياز به مقدار قابل توجهي انرژي براي تغذيه تجهيزات فني مثل دستگاههاي تهويه، آسانسورها و غيره،...

دانلود پروژه بررسی تجهیزات پست فشارقوی

دانلود پروژه بررسی تجهیزات پست فشارقوی

دانلود پروژه بررسی تجهیزات پست فشارقوی

حجم:12680KB | بازدید :69

دانلودپروژه بررسی تجهیزات پست های فشارقوی به صورتwordقابل ویرایش:   این پروژه شامل تمامی سرفصل ها وموضوعات زیر می باشد بعد از پرداخت آنلاین می توانید لینک دانلود را دریافت نمایید.   فهرست مطالب موضوع                            ...

دانلودپروژه اصول طراحی پست های فشارقوی

دانلودپروژه اصول طراحی پست های فشارقوی

دانلودپروژه اصول طراحی پست های فشارقوی

حجم:8464KB | بازدید :64

دانلود پروژه پست 20/63/230كيلو ولت تاكستان به صورت word:   مقدمه نيروي برق در چهارم سپتامبر 1882 براي اولين بار در خيابان پرل1 در شهر نيويورك براي مصرف روشنايي استفاده شد. چند ژنراتورDC با توان مجموع 30 كيلووات و ولتاژ 110 ولت بكار گرفته شده بودن تا بتوانند نياز مصرفي 59...

دانلودتحقیق علت تخریب برقگیرفشارقوی

دانلودتحقیق علت تخریب برقگیرفشارقوی

دانلودتحقیق علت تخریب برقگیرفشارقوی

حجم:7912KB | بازدید :63

دانلود تحقیق بررسی علت تخریب برقگیر پست فشارقوی به صورت pdf:   كليات           در سيستمهاي قدرت و شبكه‌هاي انتقال و توزيع انرژي الكتريكي، تك‌تك تجهيزات نقش اساسي دارند و بروز هرگونه عيبي در آنها، ايجاد اختلال در شبكه، اتصال كوتاه و قطع برق...

دانلودپایان نامه دستگاه تست منبع تغذیه رایانه

دانلودپایان نامه دستگاه تست منبع تغذیه رایانه

دانلودپایان نامه دستگاه تست منبع تغذیه رایانه

حجم:7671KB | بازدید :97

پایان نامه کارشناسی الکترونیک به صورت word , pdf به همراه عکس با وضوح کامل به همراه نقشه شماتیک pcb ودستورات برنامه نویسی +فایل تست وتوضیحات سخت افزاری: مقدمه :                در سالهاي اخير توليد و استفاده از رايانه رشد فزاينده اي كرده...

دانلودپروژه برق مسکونی

دانلودپروژه برق مسکونی

دانلودپروژه برق مسکونی

حجم:7539KB | بازدید :74

دانلودپروژه برق مسکونی شهدای سوم خرداد به صورت word قابل ویرایش: متن پروژه به همراه گزارش کارمرحله به مرحله+نقشه ها و فایل پاورپوینت آتش سوزي از حوادثي است که در هر لحظه امکان وقوع دارد , و بر اثر آن خسارت هاي جاني ومالي بر افراد يا موسسه و کارخانجات وارد مي شود. آمارهايي...

دانلودطراحی تکنولوژی انرژی خورشیدی

دانلودطراحی تکنولوژی انرژی خورشیدی

دانلودطراحی تکنولوژی انرژی خورشیدی

حجم:6720KB | بازدید :82

    تكنولوژي انرژي خورشيدي و طراحي و محاسبه آن در دستگاه‌هاي خانگي و صنعتي به صورت فایل word قابل ویرایش به دلخواه:   پايان نامه جهت اخذ مدرك كارشناسي   «مهندسي مكانيك در طراحي جامدات»    مقدمه تحقيقات و اختراعات و بهره گيري از انرژي...

دانلود پایان نامه برق-گرایش مخایرات

دانلود پایان نامه برق-گرایش مخایرات

دانلود پایان نامه برق-گرایش مخایرات

حجم:2101KB | بازدید :61

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی برق -مخابرات به صورت word:   موضوع:تحلیل و شبیه سازی کدهای CDMA به منظور کاهش تداخل بین کاربران   چکیده دسترسی چندگانه تقسیم کد از تکنولوژی طیف گسترده به وجود می آید . سیستم های طیف گسترده در حین عمل کردن حداقل تداخل خارجی...